Bestelling (5)
-
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
De door jou bestelde Eucerin-producten worden via [bpost] verstuurd.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren. Een annulering is mogelijk tot het tijdstip waarop de bestelling wordt overgedragen aan onze afdeling logistiek. Nadat je de verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen, kun je je bestelling niet meer annuleren. Indien je deze alsnog wenst te annuleren, gelieve dan contact met ons op te nemen via www.nl.eucerin.be/metapaginas/neem-contact-met-ons-op. Vergeet ook zeker niet om ons je bestelnummer door te geven dat we na aankoop in de bevestigingsmail hebben vermeld.
-
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertermijn bedraagt meestal drie werkdagen.
-
Ontvang ik een bevestiging wanneer mijn bestelling is verzonden?
Ja, er wordt per e-mail een verzendbevestiging verstuurd.
-
Ik heb geen bestelbevestiging, opdrachtbevestiging of verzendbevestiging per e-mail ontvangen. Wat moet ik doen?
Kijk eerst in je spamfolder, mogelijk is de bevestigingsmail daarin terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan via de link naar het contactformulier contact met ons Support Team op.
Levering (4)
-
Is verzending gratis?
Binnen België rekenen wij een standaardbedrag van € 3,95 aan per bestelling.
-
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Samen met de verzendbevestiging wordt een trackingnummer verstuurd.
-
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, het factuuradres en afleveradres kunnen verschillend zijn. Tijdens het aankoopproces kun je zowel het factuuradres als het afleveradres aangeven.
-
Mijn bestelling is nog niet aangekomen. Wat moet ik doen?
Wacht tot er na de besteldatum drie werkdagen zijn verstreken. Zijn er drie werkdagen voorbij, neem dan via het contactformulier contact met ons op.
Retourneren (3)
-
Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling binnen veertien dagen zonder opgaaf van redenen retourneren. De termijn voor dit herroepingsrecht bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, de artikelen heeft aangenomen.
-
Is het retourneren gratis?
Ja, het retourneren is gratis.
-
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
In geval van herroeping kun je gratis retourneren. Volg bij het retourneren de volgende aanwijzingen, zodat wij het proces gemakkelijker kunnen afhandelen:
Retourneer de artikelen in de originele verpakking.
Vraag via ons contactformulier onder www.nl.eucerin.be/metapaginas/neem-contact-met-ons-op een retourbon aan.
Vul de retourbon in en plak hem op het pakket.
Stuur het pakket naar het volgende adres:
EUCERIN Online Shop
Schleefstr. 364
DE 44287 Dortmund
We bevestigen ontvangst van de retourzending per e-mail.
Betaling (4)
-
Is het betaalproces veilig?
Ja, het betaalproces is veilig. Alle informatie over de soort benodigde persoonsgegevens, de omvang en het doel waarvoor we deze verzamelen en opslaan vind je in de richtlijn inzake gegevensbescherming.
-
Hoe kan ik betalen?
Je kunt een van de partners waarmee we samenwerken selecteren en je wordt dan automatisch naar de betreffende pagina doorgeleid. Je kunt met Bancontact, Payconiq, PayPal en Creditcard (MasterCard, VISA) betalen.
-
Kan ik achteraf betalen?
Nee, achteraf betalen is niet mogelijk.
-
Is in de genoemde prijzen btw inbegrepen?
Ja, de genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Lidmaatschap (2)
-
Hoe kan ik me aanmelden voor MyEucerin?
Via deze link kun je je aanmelden voor het MyEucerin-programma. In het programma kun je o.a. kans maken op leuke prijzen en meer productinformatie terugvinden.
-
Hoe blijf ik op de hoogte van acties?
Meld je aan bij MyEucerin en alle nieuwtjes uit de wereld van Eucerin komen naar je toe.
Contact (2)
-
Ik heb een klacht. Wat nu?
Gebruik hiervoor ons contactformulier of kijk op de website onder “FAQ”. Daarin worden de meestgestelde vragen beantwoord.
-
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Gebruik ons contactformulier als je vragen hebt over de Eucerin Online Shop.